donderdag 5 maart 2020

Een wonderlijke visvangst......een workshop intuïtief schilderen.

De wonderlijke visvangst.

Een workshop ( meditatief ) intuïtief schilderen.


In deze workshop neem ik je via 2 visualisaties ( of indien dit als prettiger wordt ervaren via 2 verhalen ) mee op een reis naar een bijzondere plek. Deze reis bestaat uit 2 delen. De reis ernaar toe en de ervaringen ter plekke.

Na het eerste verhaal ( visualisatie ? ) gaan we zo spontaan mogelijk schilderen wat ons beeldend vermogen ons heeft laten zien. Het gaat hierbij niet om een letterlijke weergave, maar meer om een sfeer.
Je hoeft niet te kunnen schilderen.
 
Na het tweede verhaal ( visualisatie ? ) bereiken wij het doel van onze reis en brengen dat opnieuw in beeld. De ervaring leert dat dit veelal tot verwondering leidt over wat er zich aandient. Meestal is dat niet wat je tevoren in gedachten had.
Het thema is immers: een wonderlijke visvangst.

Daarna is er de mogelijkheid om samen naar onze schilderijen ( ik schilder zelf mee ) te kijken. Dit gaat met een open mind, los van elk oordeel, immers alles wat in beeld komt is authentiek en dus okee. 
Wat heb ik in beeld gebracht ? Wat vind ik van dit beeld ? Ontdek ik iets wat ik nog niet wist ? Wat voor sfeer geeft het. Etc.


Als je dit ook een keer wilt ervaren, neem dan contact met mij op:
Henk van der Veen,
Beeldend kunstenaar, creatief therapeut en coach.
hhvdveen@planet.nl
010- 421 75 71.
De schilderssessie duurt ca. 2,5 uur. De kosten bedragen 30 euro per persoon ( incl, papier, acrylverf, koffie, thee, water ).
Welkom.

 De beeldengalerij:
De beeldengalerij geeft een indicatie van de diversiteit die uit deze wonderlijke visvangst tevoorschijn kan komen.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten