donderdag 22 januari 2015

De verwondering van het beeld.




De verwondering van het beeld.

Een workshop.

Wanneer we naar ons hart gaan en ons open durven stellen voor onze spontane innerlijke beelden dan gaat er een andere energie stromen. In verbinding met deze innerlijke bron kan ik kiezen en mijn leven kleur geven. De kleuren die passen bij mijn authentieke zelf, verbonden aan mijn spontane, innerlijke kind. Zo kan ik opnieuw verwondering ervaren en ruimte maken voor wat in mij leeft en geleefd wil worden.

Deze workshop(s) wordt algemeen als verrijkend en verdiepend ervaren. Je kunt een vraag of probleemstelling inbrengen. Je kunt er ook voor kiezen te ervaren wat zich spontaan bij en voor jou aandient. Een mooi cadeau aan jezelf.

Ik werk aan de hand van symbolische thema’s, zoals:   

De reis naar de bron.          De wijze visser.

Geschenk van de zee.

In contact met je passie.            De veerman.

De tempel van de stilte.

Deze workshop ( duur ca. 2,5 uur ) vindt plaats in mijn praktijk in Rotterdam. Ik werk individueel of met 2 of 3 personen tegelijk. De workshops kunnen los van elkaar of als cyclus gevolgd worden. We werken met ontspanningsoefeningen, visualisaties, schilderen en een feedbackronde. Schilderervaring is niet nodig. Ik schilder zelf mee.

De workshop is niet bedoeld als therapie. De spontane beelden kunnen wel gevoelens oproepen of een belangrijk inzicht geven. Hier zal zorgvuldig mee worden omgegaan.

De kosten bedragen 30 euro p.p. ( incl. materiaal, koffie, thee, fris ). Contant te voldoen. De data en tijden zijn in overleg vast te stellen. Er zijn opties voor maandag en dinsdagavond, woensdag en donderdag overdag.  Voor aanmelding en/of informatie kun je met mij contact opnemen :

Henk van der Veen, 

Geregistreerd psychosynthese-gids ( CPH , Psychosyntheseacademie ). Beeldend vormgever. Meditatiecoach.

Tel.: 010-421 7571 en 06-1769 4418 email: arto.hotze@hotmail.com

                                                                                                                                                    www.artohotze,blogspot.com                                                                                      www.deverwonderingvanhetbeeld.blogspot.com                                             www.galerieartohotze.blogspot.com                                                                            www.henksverhalen.blogspot.com


Ik bied ook de mogelijkheid deze workshops elders te geven voor instellingen en bedrijven. Hiervoor gelden andere tarieven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten