zondag 24 januari 2016

Coaching en supervisie.

De weg van bewustwording en groei.

Als je gedurende wat kortere of langere tijd behoefte hebt aan een ervaren gids, die samen met jou kijkt naar wat zich in jouw leven afspeelt.
Die je helpt stil te staan bij wie je werkelijk bent en wat jij werkelijk wilt.
Wat jou beweegt. Waar jouw hart ligt.
Als je behoedzaam wilt onderzoeken wat jou hindert in je groei, in je ontwikkeling.
Of:
Als je naar verdieping zoekt op je levensweg.
Dan is dit coachingstraject mogelijk iets voor jou. Ik wil je meenemen op de soms wonderlijke reis door het landschap van jouw persoonlijkheid, jouw belemmeringen en vooral ook: jouw kwaliteiten.
Het gaat daarbij steeds om jouw ervaringen, jouw authenticiteit.

 Ik ben Henk van der Veen.
Als docent kunstvakken heb ik jarenlang gewerkt in het v.o. Ik ben ook actief als beeldend kunstenaar ( schilderen, keramiek, schrijven, stemwerk, fotografie ).
In 2002 heb ik een 5-jarige beroepsopleiding tot psychosynthesegids afgerond bij het CPH ( nu Psychosynthese Academie ) in Amersfoort.
Sindsdien heb ik mij verder ontwikkeld op het gebied van systeemopstellingen, de diepere betekenis van innerlijke beelden en metacommunicatie.

In deze levensfase ervaar ik een wezenlijke integratie tussen onderwijs, psychologie en spiritualiteit. Daar ligt mijn passie. Van daaruit wil ik met mensen werken.

Ik werk vanuit een combinatie van werkwijzen en technieken uit de psychosynthese ( counselling, meditatie, visualisatie, subpersonen, zelf, Hoger Zelf ), beeldend werken, systeemopstellingen en metacommunicatie.

Er zijn 2 trajecten:

1. coaching en / of supervisie
sessie van 1 uur
 45 euro per sessie

2. coaching en / of supervisie met beeldend werken
sessie van maximaal 2 uur
60 euro per sessie

Aan beide trajecten gaat uit zorgvuldigheid een intakegesprek vooraf ( ca. 2 uur ).

Voor aanmelding en / of informatie kunt u contact met mij opnemen:

Henk van der Veen,
CPH- geregistreerd psychosynthesegids en beeldend vormgever.
010 - 4.21.75.71
hhvdveen@planet.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten