donderdag 8 november 2012

Donderdag 8 november 2012.

Beste lezer, lezeres,

vandaag ben ik met dit nieuwe weblog begonnen om informatie te kunnen delen  en workshops aan te bieden aan mensen die geïnteresseerd zijn in bewustwording van zichzelf.
Waardevol, niet alleen op het gebied van problemen, maar ook op het gebied van kwaliteitsontdekking - kwaliteitsontwikkeling.

Ik , Henk van der Veen, heb zelf via een lange ontwikkelingsweg ( docent beeldende vorming v.o. - pesso-therapie, psychosynthese - therapie en een 5-jarige beroepsopleiding - systeemopstellingen - imaginatie - metacommunicatie ) een authentieke en veilige werkwijze ontwikkeld waarin onderwijs, psychologie en beeldend vormgeven tot een synthese zijn gekomen.
Dit is ook wat mij bezield en wat ik uit wil reiken.

In dit weblog biedt ik een diverisiteit aan mogelijkheden. Welkom.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten